..

Nothing in this is PERFECT

Thursday, December 15, 2011

FINALLY I WRITE ABOUT THIS....

Benda ini hampir nakkan seminggu rasanya berlaku...
tapi aku bru nak tulis skung....
hahahhaa....
saje jer...... bru skung ada mood nak tulis.... hehe...........
kalu korang masih ingat post aku pasal pertandingan Senamrobik yg aku disingkirkan sebab  x cukup org 2....
korang mesti dapat agak post kali ni pasal apa??
dah ingat?
atau dah tgok  blik post aku 2?

haha.....
post kali adalah mengenai senamrobik sekali lagi... 

meh aku kenal kan ahli senamrobik aku kali.... hehe....


dari yg pakai cermin mata 2 k: Abel (pljar master), Aku, Zul (Ahli Baru), Ical dan Poi (Ahli lama)
yg duduk 2 budak 1st year nama dia Amril....

cantik kan kali ni baju dia........ x terang sgat tpi redup jer........ hehe........

keadaan hari 2 sngat celakar dgn audio pecah barai mcm nak mampus....
tpi hasil 3 minggu kami berlatih...
akhirnya tahun ni....
kami....
telah...
memecahkan rekod...
dengan menang emas dlm sukad senamrobik....
hahahahahahhaha

syukur alhamdullilah dipnjt kepada Allah S.W.T kerana memberi rezeki kepada kami
walaupun kami jangka Tekun yang akan menang...

congrat:
my team
myself
my family
MPD CG 2011/2012 TERUTAMANYA ANIP

ni gmbr2 dia..........


bersama dengan senamrobik wanita yg menang tmpat ke-dua.... TAHNIAH.....


dengan team perempuan aman damai


dengan team meletup dari Nurani...

apa2pun Alhamdullilah kepada Allah S.W.T sekali lagi kerana memberi kami semngat untuk teruskan walaupun hati masa 2 x yakin...

-sekian-



4 comments:

  1. waauaeauuu~~~ apsal x nampak ko eh ari tu~~~~

    ReplyDelete
  2. xnmpk? aku ada kot........ jln sana sini...... ko jer x perasan kan aku...........

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah,,,, juri kata org lama kan,,, hahahahaa ^^" sabo je la,,

    ReplyDelete
  4. alhamdullillah sgat2......... hehe..... malu kot masa 2...... haha.......

    ReplyDelete