..

Nothing in this is PERFECT

Thursday, January 17, 2013

Ika Nurika

NUR ATIKAH BINTI BAHARUDDIN (xpasti ejaan betul ke x tapi yg pasti bunyi dia mcm tu lah)

Siapa wanita? Girlfriend, yes she my girlfriend but not special coz she like my sister already...
Kenapa aku pos pasal dia? coz hari ni adalah hari terakhir aku bernafas udara yg sama di dalam tanah minden ni...
Dia sama batch ngan aku budak kom sejak dari first year...
Tapi dia kemasukan dari diploma so dia grad lebih awal dari aku...
Serius SUMPAH aku sedih dia nak tinggalkan aku kat usm tuk sem depan...

Kenapa? 
Coz dialah paling bnyk dgar aku nangis bila aku ada masalah...
Coz dialah org yg bnyk tahu rahsia aku...
Coz dialah kawan aku yg aku rasa aku paling percaya sejak masuk USM ni...

Kenapa?
1st. Coz dia sama umur ngan kakak aku... that y aku selesa
2nd. Dia giler2 mcm aku tapi disebalik diri dia yg giler, dia masih wanita yg tahu menjaga hati org lain walaupun hati dia dilukai
3rd. Dia seorang yg senang tuk diajak berkerja n untuk have fun...
Tapi terlalu bnyk untuk nyata alasannya...

Yg pasti aku masih ingat first meet kitorg masa kat perjumpaan semua budak kom...
Dia yg dtg kat aku dulu ngan salam perkenalan melalui CHOKI CHOKI...
Masa tu ada juga kak bunga, kak pah... then xsangka persahabatan aku ngan dia melekat smpai skung...
Aku tahu kekadang dia annoy ngan perangai aku yg over ni...
Tapi dia xpernah marah... dia terima aku seadanya...
Itu kawan yg aku cari selama ni...
Terima baik buruk aku...

Ika...
Walaupun ko dah hbis t...
Ko jgnlah lupa kami kat sini...
Serius kami akan rasa kehilangan ko bila kami naik sem t....
Selalunya kita akan kuar 5 org tapi sem depan akan jadi 4 org jer...
Aku pun dah xada tempat nak mengadu dah...
coz aku tahu ko mesti sibuk ngan kerja t kan...

Ika
Walaupun org lain xnmpk apa keistimewaan ko...
Tapi aku nmpk coz aku kawan ngan ko sejak dari 1st year lagi...
Mungkin xmenyeluruh tapi sekurang2 aku tahu ko lebih better dari apa yg dia ckp pada ko...
Hanya dia jer yg buta xtahu menilai diri ko sebenarnya...
Serius aku sedih dgar masa ko kena mcm 2...

Ika
Last things aku nak ckp pada ko...
Mungkin benda ni semua ni xbermadah
tapi ini ikhlas dari hati aku...
Kolah kawan terbaik aku... Kolah kakak yg terbaik aku seperti kakak yg kat umah 2...
Kolah pendengar masalah aku... Semuanya pada ko....

Aku nak minta maaf jika ada buat salah pada ko sepnjg perkenalah ni...
Tapi aku harap kita dapat jadi kawan selamanya walaupun kita dah bercucu ke bercicit t...

Lagu ni adalah cerita segala kenangan yg pernah kita hadapi bersama....


Memori tercipta...

Bergetar jiwa dipersada bercahaya
Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Sukar dipercaya pintunya terbuka



Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa



Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi
Tiada pun terduga pintunya terbuka



Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada ku lupa



Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya



Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa



Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama (3x)
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

2 comments: