..

Nothing in this is PERFECT

Sunday, September 19, 2010

selepas pulang dari bercuti

pukul 7 lebih
sampai USM yang sunyi mcm bandar hantu masa 2
dengan beg yang berat , 2 kali berhenti aku berhenti.
akhirnya dengan kudrat yg ada, akhirnya aku smpai kat desa.

pukul 8 lebih
aku mengemas bilik yang aku tinggalkan slama 2 minggu ni
kotor nak mampus.
aku mop smpai air yg putih jd hitam
scary siot...................... hehe....................
pas 2 aku kuar smua bju dan susun blik.................... (x ada kerja kan....)

pukul 12 lebih
aku , yud , n rizal g kuar makan
mula2 nak g sg dua jer
tpi mcm bosan pas2 change idea g queenbay makan hehe..................
aku makan nasi goreng cendawan............... pedas giler tpi sedap. huhu..............
pas 2 g beli jajan lak tuk makan mlm............... huhu...............


pukul 3 lebih
blik usm.......................

No comments:

Post a Comment