..

Nothing in this is PERFECT

Wednesday, May 4, 2011

Penghujung Sem 2 Tahun 1 USM PART 1

SETELAH LAMA TIDAK MENULIS BLOG AKHIRNYA AKU KEMBALI......................... haha..........
(poyo jer kan)

oK......... pejam2 celik2 akhirnya aku dah hmpir setahun belajar kat Universiti Sains Malaysia
Macam2 dah aku lalui sepanjang Sem 2...............

so jom mok ramai2 kita tgok aktiviti apa yg aku buat spnjg Sem 2 di USM ni

Sambutan Birthday 21 Cassandra
-hehe.............. aku x sangka masa benda ni si cass boleh tertipu dengan trick aku, ika, kak pah, n nisha.......... hampeh nangis 2............ hehe...............




Senamrobik
-walaupun kalah tapi tetap suka coz tarian yg aku reka dpt pujian............. Ical n poi tahun dpn kita buat lagi gempak k.............. haha.................


CINR (Campus Internet Radio)... tak tahu lah betul ke x 2??? hehe............ lantak.............



SUKAD
-ni paling best coz aku bersorak smpai hilang suara, menari mcm org giler n lady bug paling sewel di dunia............ haha.............


Fasi di SMK Penanti
-Aku paling suka gmbr kat bwh ni coz korang jumpa tgok Kimi............. hish penat sgat smpai tertido kat situ.......... haha...............



KO-K TARIAN MODEN
-Aku, cas, kak ieda, dan Amy telah memanaskan pentas DB masa mlm Ko-k hari 2 dan aku bangga coz aku sorang jer lelaki kat situ.............. MAMPUH???




ok lah cukup setakat ni................ aku akan smbung part 2 sebelum cuti pnjg bermula k.............

2 comments:

  1. ada gmbar yg aku tngkap!! hahahaha

    ReplyDelete
  2. ya ker? yg fasi SMK Penanti 2 ker? hehe............. my fav picture k.,...........

    ReplyDelete