..

Nothing in this is PERFECT

Wednesday, December 21, 2011

JUST AROUND CORNER............... DO YOU FEEL IT?

pejam celik pejam celik (mmg lah pejam celik kalu x pejam ko mmg ada eye problem 2)
xsangka aku nak hbis dah sem 3 aku kat USM....

RINGKSAN SEMESTAR NI....
Semester ni merupakan semestar yg lagi susah dari semestar lepas cuma semestar 1 jer yg senang........
hahahha...........
sebab nya?

SEBAB-SEBABNYA ADALAH:
1. 2 paper killer- paper teras...
      -Tek Kom
         xsusah xsenang.... assignment buat blog..... tpi susah giler nak kaitkan fakta ngan buktinya...........
         haish......
      -Teori 2
         aku ingat teori 1 jer dah susah tpi teori 2 lagi susah......... xpasal2 jadi pengkaji........ pengkaji muda 
         you'lll............ mampu? hahahahahaha.................
2. Minor
      -memberi kerja last minute............ xsuka2........... xsistematik........... geram.................

aku rasa mcm separuh tenaga aku dah hbis tuk separuh sem yg lalu jer..............

tpi2 study week bakal bermula lagi beberapa hari jer.........
i xkisah yg pnting aku nak minggu cepat hbis............. xlarat dah........... mcm mayat hidup rasanya.......
hahahahahahaaha............

target study week:
-mestilah study............
-hbiskan semua bacaan.........
-memahami bacaan dan aplikasikannya........
-kurangkn buat andaian sndiri.
-study group............

harap exam kali ni aku dapat tingkatkan pointer aku n insyallah dgn izin Allah S.W.T. aku dapat dekan lagi.........

marilah kita sama berusaha..............
chaiyuk2.....


good luck for ur study week

No comments:

Post a Comment