..

Nothing in this is PERFECT

Tuesday, December 27, 2011

WHEN I WAS YOUNG.....

dulu masa korang kecik...
korang pernah x ada cartoon favourite korang?
xada???
tipu... semua orang mesti adanya...
mcm aku, aku ada mcm2 cartoon favourite... smpai skung aku suka tgok cartoon... hehe.......

tpi antara bnyak cartoon 2, 
tertiba teringat blik satu cartoon yang pernah main kat NTV7 satu masa dulu..

nama cartoon tu ANGELIC LAYER...
korang pernah tgok x? hahaha............ 

ni gmbr cartoon dia....

cartoon mengisahkan seorang budak perempuan yang hidup sebatang kara kerana bapa dia meninggal n mak dia hilangkn diri... satu hari dia dpt hadiah patung dari kenalan dia n patung 2 nama dia hikaru... start dri situ persahabatan antara budak ni ngan patung 2 menjadi erat terutamanya apbila diorg menyertai pertandingan angelic (pertandingan antara patung... patung leh bergerak n lawan dlm arena yg disediakan...)... 

citer dia biasa jer... tpi ada sebab kenapa aku suka citer ni...

sebab aku suka tgok cartoon....
firstly aku suka angel2 dia atau patung2 dia... cntik2... 






ok 2 jer celoteh aku tuk kali ni...........
kalu korg ada cartoon yg lain bgtahu aku boleh share minat........ hahhaa...........

-tamat-

No comments:

Post a Comment