..

Nothing in this is PERFECT

Tuesday, October 2, 2012

Seriusly... I Dont Care Bout YOU!!!

YES!!!
AKU TAK KISAH PUN PASAL KAU SIAPA....
TAPI YANG AKU KISAH ADALAH PERANGAI AKU TU...
YANG BAJET MISS KNOW EVERYTHING...
YANG BAJET KO TERBAIK...
YANG BAJET KO BETTER THAN OTHERS...

Aku cuma nak cakap satu jer pada kau...
Kalau ko fikir ko dah cukup bagus...
N xperlukan org lain dlm hidup ko...
WAKE UP DARLING... KAU HIDUP BERMASYARAKAT KOT...
NOT IN UR OWN WORLD...

HAISH...

Aku tak kisah kau artis ker apa ker blogger ker? OPSS... haha
Tapi chill lah ko manusia juga...
Kau xkemana dgn gelaran or jawatan ko skung...
Boleh ker ko dapat gred cemerlang? Boleh dapat dekan?
No darling... ko kena usaha k... bukan dgn mecanang ko yg suam2 kuku 2 jer...
Cuba tanya berapa ramai lecturer minat ngan ko?
Hahaha... Kau mesti tak tahu kan...
Almost of the lecturer at Kom School xsuka ngan perangai ko 2 tahu x?

HAISH... Sabar jerlah....

p/s: tak yah berlagak lah oit... transfer kredit pun xleh... bertapa lah 4 tahun ko kat USM ni... hehe...


4 comments:

  1. meletoppp! memalukan saja nama Komunikasi si NISA KAY tuh ... igt dia blogger dia hebat sgt ka ? kesian rasanya bila ada manusia mcm tuh ... binatang pon lebih baik dari dia .. NISA KAY tolong la sedar ye .. opsss~

    ReplyDelete
  2. wah kristalkaca... marah sungguh kamu... sabar ya... setiap org ada reason jadi mcm 2... kita tgok sampai bila dia nak mcm 2...

    ReplyDelete