..

Nothing in this is PERFECT

Monday, June 17, 2013

21 SEPTEMBER 2013



Ini bukan tarikh doom day...
Ini bukan tarikh birthday sesapa...
Ini bukan tarikh perkahwinan aku.. hahaha

Tapi ini adalah tarikh yang diramalkan oleh pakar media Korea dengan menjangkakan sebuah meletup gelombang Korea akan berlaku di Malaysia pada tarikh tersebut.

OMG... 
Runningman akan datang ke Malaysia...
Are you serious? 
OMG... OMG... aku nak pengsan kejap... haha...


Kenyataan ini diwar-warkan oleh sebuah akhbar tempatan dengan menyatakan tarikh 21 September ini, Malaysia akan didatangi oleh Runningman dan sebuah kumpulan Korea yang lain iaitu JYJ... hehe...

xteruja nak jumpa JYJ tapi teruja coz nak jumpa running man... haha...
OMG... kalu lah dapat jumpa Jongkook, Jihyo, Gary, Jaesuk, Haha, Kwangsoo dan Sukjin tu...
Komfem I crying baby... haha...

tapi antara ramai aku teringin nak jumpa Jaesuk Oppa...
the best korean MC... aku bangga ngan dia... haha...
aku berangan juga nak jadi mcm dia... haha...


Inilah dia... dia dulu pengacara biasa jer... pengacara yang kena buli... 
tapi siapa sangka kesungguhan dia tu membuatkan dia glamour mcm skung...
aku respect dia coz dia very down to earth... hehe...
walaupun kat atas, sifat berlagak dia langsung xterpacar...
aku harap Malaysia adalah pengacara mcm dia...
dia sgat awesome... xkisah diri dia nmpk bodoh ker...
tapi bagi dia menghiburkan orang adalah tugas dia... and he did his job sincerely...

tapi sayang kalu betul runinggman datang pada tarikh tu...
aku xleh g coz masa tu adalah tarikh graduation aku... 
hrm... agar menyedihkan.. hrm...

p/s: bila berjaya jgn lupa orang bawah... :-)

2 comments:

  1. I never watch runningman, haha, do u believe me?

    ReplyDelete
  2. Teena kamu serious? u kena tengok... ia sangat best dan kelakar... huhu...

    ReplyDelete