..

Nothing in this is PERFECT

Thursday, May 5, 2011

Drama ANTM 16......................

hai korang...............
post kali ini, aku nak ckp pasal ANTM Cycle 16................

Cycle kali ini masih bertema kan high fashion
Tapi ni ada sedikit drama yang aku rasa sgat membuatkan aku pun naik marah...........

Drama ni antara 2 orang peserta ANTM iaitu
Brittani


dengan Alexandria


Alexandria ni kalu korang tgok ANTM cycle yng ni mmg mcm sial............. dahlah bajet bgus, diva, sombong,  dan mcm2 lagi2lah............... tapi aku pelik mcm mana dia leh stay smpai skung........... hish2............

Drama bermula dari episod 1 lagi, tapi drama dia makin menjadi2 bila smpai ke episod 7................

Sinopsis dia(siap ada sinopsis k)
Diorang kena buat cabaran photoshoot bertema mengenai breast cancer...........
Lepas 2 si Nigel(salah soeang juri) ni pun pilih pemenang
dan Alexandria pun dan dapat kereta dari Fond lagi.............. Hish2..........
Apalagi peserta lain bengang ah dan rasa si Alexandria x patut pun menang pun(aku pun rasa mcm 2)
Lalu si Brittani pun sembur si Alexandria kat blkang scene dan Si Nigel ni dgar dan bawa perkara ni ke Panel.............
Masa panel Si Brittani ni pula kena sembur dan dianggap oleh Tyra sebagai seorang yg x professional(WTF)
Wei Brittani hanya back up yg lain lah........... Hish........... Geramnya aku............
Si Britanni ni kena sembur smpai dia rasa mcm nak give up jer........... cian dia............
Tapi nasib baik si Brittani ni selamat dan yg kuar mlm 2 Mikaela(perempuan ni mmg patut dari dulu dah kuar... hehe.............)

Kalu korang nak tgok episode nya sila tgok episode ANTM Cycle 16 Episod ke-7...

http://www.vuutv.info/a91ea22ad3:7fCfBE3k8dQ.html ni link dia.......................

sekian 2 jer aku nak tulis hari ni...............
Mood: Membara

No comments:

Post a Comment