..

Nothing in this is PERFECT

Friday, May 6, 2011

I Miss My Mama dan My Papa

Aku tak tahu kenapa dengan aku hari ni.............
mungkin sebab aku x sihat kot ataupun aku x buat yg terbaik masa she tadi.................
tapi lepas smbhyg maghrib tadi, i always thinks about my parent..................
kata dah lama x blik, hari 2 bru blik.....................
tapi balik kejap jer kot that y aku x puas nak bermanja dengan my mama n my papa..............

this is my mama n my papa

walaupun my mama n my papa bnyk kelemahan tapi bagi aku diorg merupakan manusia paling perfect kat dunia...
kalu x ada diorg, aku takkan ada kat dunia...............
tmbhan lagi, walaupun aku dalam adik beradik merupakan anak paling pelik tapi diorg ttp terima aku seadanya............. diorg x pernah paksa aku tuk berubah malah diorg terima aku sama seperti adik beradik yg lain..........
aku x tahu kenapa aku emosional sgat hari ni mungkin sebab aku sakit dan bosan kot..............
tapi seriously aku ngah rindu diorg ni.............
aku harap diorg sihat kat johor sana...........
Mama n Papa, I Love You..................
I love them so much.....................

nak menangis ni..................... sob2..............

No comments:

Post a Comment