..

Nothing in this is PERFECT

Wednesday, February 22, 2012

No Money Just Shut Up..................

Akhirnya buka juga sem baru iaitu sem 4 aku kat Universiti Sains Malaysia............
Hrm... Nothing much......... Just same like other sem........... 

Busy schedule... Busy with classes... and Busy with universiti n MPD activities...
EVERYTHING IS BUSY....

tapi hari ni aku xnak ckp pasal busy lagi coz 2 dah normal bg aku.....
hari ni aku nak cakap pasal duit...........

duit bagi aku kat universiti adalah nyawa, kebahagian n kesengsaraan 

nyawa - aku mampus bila xada duit coz aku xleh makan........ n aku xleh benda yg aku suka



kebahagian - duit boleh buat aku bahagia



kesengsaraan - bila duit bnyak aku akan jadi boros.......



so... hidup amat memerlukan duit.... tanpa aku hanya boleh diam kan diri........
mcm tajuk entry aku kali ni... no money no talk ko nak beli ni atau makan 2 atau nak beli bnda ni atau benda 2........

yg mampu aku buat skung... sabar jerlah........

p/s: ow pt cepatlah masuk............ hehehe........... 

No comments:

Post a Comment