..

Nothing in this is PERFECT

Friday, March 2, 2012

THE MOST BEAUTIFUL SONG................

..............Lagu yang paling indah.............

walaupun kita ada pelbagai artis yang hebat di dunia
seperti mendiang whitney houston, celine dion, mariah caret, leona lewis, christina aguilera dan pelbagai lagi
dan di tempatan seperti siti nurhaliza, 3 suara dan sebagainya

tapi ia tidak dapat menandingi lagu yang paling indah pernah aku dgar
bermula dari aku keluar dari perut ibu ku
smpai lah kini.........
ia tetap lagu terindah bgi diri aku...........

bukan seisi hatimu, bukan lagu korea, bukan lagu hurt 
tapi ia adalah azan dan alunan-alunan ayat2 yg terdapat dlm al-quran...........
ia adalah lagu paling indah dan agung daripada bnyk2 lagu2 yg lain........

dan bagi aku
itulah lagu paling indah yang pernah aku dgar sepnjg hidup sehingga kini
dan terus melekat di hati ini...........

iklan
marilah kita beramai menghadiri pertandingan tilawah al-quran USM k
bukan selalu
sekali sekala............. datang tau



p/s teringat lak masa belajar mengaji dulu kena rotan ngan coz salah baca...... hahaha........

No comments:

Post a Comment