..

Nothing in this is PERFECT

Tuesday, June 26, 2012

Just Like Blink Of Eye

Umpama sekelip mata sahaja...
Semuanya yang berlaku sepanjang 2 tahun di USM berlalu tanpa sedari...

Macam2 yang aku rasa, macam2 yang aku alami, macam2 yang aku buat...
Aku sayang segala moment yang aku alami sepanjang kat USM ni...

Sperti baru smlm aku rasa aku mendaftar di desasiswa cahaya gemilang ni...
jika masa mendaftar aku hanya kenal beberapa org sahaja...
kini aku mengenali begitu ramai korg...

tapi yg pasti aku tidak menyesali kawan-kawan atau geng-geng MnKL aku sama ada yg lama atau yg baru...
korg mmg kawan yg baik n seingat aku pernah ker kita gaduh?
gaduh pun gaduh manja2 jer... haha... syg korg ketat... haha...


                     Kak bunga, Si Gigi, Si Gila Bola, Si Comeii, Si Hidung, Si Bora-Bora dan aku, Si Bulu

eheh... mcm kurg sorang jer... sapa eh sapa eh? owh di sini saya ingin perkenalkan diva yg bakal naik di USM... memperkenal kan Yuss Zulk...

comeei x dia? haha...

Hidup ngan korang kat USM memang the best... kita dah mcm family kecil... kita bagi support antara satu sama lain tanpa kisah susah dan senang...
terutamanya masa moment Kak Bunga masuk Hospital...
semua org risau n paling risau keluarga MnKL lah...
masa aku masuk STRIP THE FINAL CALL,
korg semua bagi support... mcm nak menangis tahu tak?? tq korg...
itulah erti kawan sebenar...
bukan masa senang jer ada tapi masa susah pun ada k...

aku harap sidang depan atau paling xjauh masa kita internship t kita masih dapat hang out together k...
good luck kita semua... hwaiting buat yg terbaik...

akhirnya kita semua telah bergelar SENIOR di USM... tahniah... haha
gelaran yg dah lama aku nantikan... haha...

p/s:kawan bukan kerana rupa, kawan bukan kerana harta, tapi kami kawan kerana HATI sebab persahabatan kami diredhai olehnya...

-the end-

No comments:

Post a Comment