..

Nothing in this is PERFECT

Sunday, June 10, 2012

The Best Thing I Never Had

Ahha... Kau...
Kau adalah benda paling terbaik yang prnah aku dapat...
Tapi kau tak menghargai aku yang menghargai kau tu...

Kau jer yang tak sedar diri...
Aku terima diri kau seadanya walaupun kau cakap kau ada sakit semua...
TAPI... Aku tetap terima kau...

Sekarang kau buat apa kat aku? Kau biarkan aku sorangkn
Terima kasih sangat...

Tapi aku tak kisah coz kau buat aku macam ni menjadikan aku seorang yang lebih kuat bersemangat...
Biarlah kalau kau rasa kau menang sekarang...
Biarlah rasalah sekarang...

Jangan nanti kau menyesal kerana aku akan pastikan aku jadi lebih baik dari sekarang...
Aku akan pastikan juga supaya satu hari nanti kau rasa seperti mana yang pernah aku rasa sekarang...

Kenapa aku cakap adalah perkara terbaik yang pernah aku ada?
Kerana kau menyedarkan aku banyak perkara tentang cinta tentang hidup dan sebagainya...

Aku sangat berterima kasih pada kau kerana memberikan aku ruang untuk bersama dengan kau..
Aku terima kasih sangat2... tapi jauh di sudut hati aku, aku harap dapat kawan ngan kau...
Harap kita sama2 dapat jadi profesionnal bila bertem satu hari nanti kelak... Insyallah...

Apa2pun aku percaya apa yang berlaku pasti akan berlaku kembali
seperti kata Beyonce What Goes Around Come Around...
Harap2 benarlah... HUKUM KARMA KAN...

itu jerlah... apa2pun kau tetap The Best Thing I Never Had

p.s: Luahan 2

No comments:

Post a Comment