..

Nothing in this is PERFECT

Saturday, June 9, 2012

MISS YOU

RINDU?? MISS? XIANG??

Semuanya berkaitan dengan keadaan seseorang itu menrindui seseoran lagi satu...

itulah perasaan yang aku rasa sepanjang rindu tapi tidak seteruk beberapa minggu yang lalu...

aku mungkin akan jadi blog aku ni sebagai tmpat aku luahkan rasa hati aku...

kerana aku sudah tiada tempat untuk mengadu kerana manusia boleh memanipulasi aku sekiranya aku memberitahu mereka mengenai perasaan aku ni...

biar aku sendirian... biat dia terus dihati aku...

biar terus kekal... walaupun tak makna dalam perhubungan aku ni...

dan kau sahaja yang berharap... aku hanya mampu pasrah...

walaupun dalam hati mcm ada satu bom rindu yang bakal meletup sekiranya masanya sudah tiba...

aku hanya mampu tersenyum, ketawa dan sebagainya...

tapi hati aku menangis takkan sesekali aku tunjukkan..

kerana ia menunjukkan aku ini lemah...

TIDAK!!! Aku kuat... Aku mampu melakukannya...

Biarlah hidup mcm ni... KESEORANGAN... TAPI...

AKU BAHAGIA kerana tidak perlu menjaga 2 hati...

walaupun di hati ni ada satu hati yang sudah tersimpan kemas...

biarlah dia terus tersimpan kemas di muzim hati ini...

p/s: Luahan 1

No comments:

Post a Comment