..

Nothing in this is PERFECT

Tuesday, October 16, 2012

SHABILICIOUS


S sama dengan Shabi
Shabi sama dengan Scandal...
Opsss... Hahaha...




Bukan nama aku yg penimbul fitnah TAPI
Nama aku tu digunakan untuk difitnah.... Aiyooo
Manusia berhati busuk mana yg sanggup memfitnah ko 2 shabi...
Hahahaha...Itulah persoalan yg aku ingin bangkitkan....

Siapa yg sanggup memfitnah aku 2?


Ko dah xada kerja ker? Atau kau cemburu ngan aku ni?
Wei aku xminta pun aku nak jadi mcm ni skung...
Dah ini aturan yg Allah S.W.T bagi takkan lah aku nak ubah lak...
Dah nasib aku jadi mcm ni apa aku nak bantah...

Kau cemburu ngan aku?


Aiyooo perlu ker cemburu ngan aku?
Aku manusia gak wei yg xpernah perfect walaupun aku selalu bajet perfect.. haha
Tapi ingat kita semua manusia yg masih ada dosa dan pahala... ko nak cemburu ngan aku xada hasil jika cemburu ko 2 bawa diri ko kearah yg negatif...
cuba ko bawa kearah positif... 
jadikan aku pembakar semangat ko...
jadilah pencabar aku n kita bersaing dgn sihat
dah xpayah nak cemburu2 ngan aku lagi... hehe

Kau nak jadi mcm aku?


Aiyooo kau ingat senang ker aku nak capai apa yg aku ada sekarang ni?
Puas mcm2 benda aku masuk... mcm2 benda aku join...
Bnyk masa aku terbuang... Bnyk hati yg aku terpaksa lukakan...
dan Bnyk masa aku ngan diri aku terpaksa aku korbankan...
Kau ingat aku senang2 jadi mcm apa yg aku dah jadi sekarang ini...

Aku sombong?


Untuk pengetahuan si gossip girl atau gossip guy semua...
Aku tak pernah sombong tapi aku memilih kawan...

Kenapa aku memilih kawan?


Sebab aku xmudah percayakan org...
Aku takut org kawan ngan aku semata2 nak amik kesempatan dan 
Mengorek kisah hidup aku dan canang2kan pada org lain....
Hanya kawan2 aku sahaja yg memahami diri dan boleh masuk dalam hidup aku...
Kalau ko xleh terima diri aku... 
Ko bukan lah kawan aku tapi ko lah musuh aku... 

P/S: Tak ada hasil ko fitnah aku skung.. bukan ko dapat masuk TV pun...
Tapi nak tanya apa yg ko dapat dari memfitnah aku ni? huhu...



No comments:

Post a Comment