..

Nothing in this is PERFECT

Thursday, June 6, 2013

Come Back Again

Assalamualaikum dan apa khabar semua?
Wah skema sungguh aku punya mukadimah entry aku kali ni... hehe...
Entry tajuk 'come back again'... wah mcm artis korea dah ni nak comeback2 bagai... haha....

Mana aku menghilang?

Tak menghilang mana pun ada jer kat bumi minden, pulau pinang ni menghayati detik2 terakhir aku kat USM n sebelum aku bergraduasi bulan 9 nanti... insyallah.. huhu...

Kenapa mendiamkan diri seketika?

Wah... saya mendiamkan diri kerana... haha.. (jawapan mcm artis lah pula) haha... aku xaktif blog kebelakangan ni coz sibuk ngan fyp (final year project) aku n mcm2 benda aku kena uruskan... lagipun ngan lappy aku si yoobi aku yg ngah nazak tu menyukarkan aku lagi nak update2 blog ni... huhu...

Apa yg menarik ngan come back kali ni?


Entah aku pun xpasti coz aku pun bukan blogger terkenal so aku xperlu nak fikir entry2 gempak... aku buat entry ikut suka aku jer.. hehe... tapi TERIMA KASIH juga kepada pembaca blog aku ni... hehe... yelah korg sanggup baca tulisan aku yg xberapa nak awesome ni... hehe... 

Tapi yg pasti aku cuba menulis yg terbaik kepada peminat blog 'TALK TO MY HAND' ni.... hehe...


Klah... chow dulu... jumpa kat entry seterusnya k...

Xoxo shabilicious


No comments:

Post a Comment