..

Nothing in this is PERFECT

Friday, November 27, 2015

I'm Back

Its been a year + after my last post in this blog.
Kepada sesiapa yang tak ingat last post aku...
Kindly layari link dibawah tuk menghayati nukilan cerpen aku, Mawar.
http://shabi9generation.blogspot.my/2014/03/mawar.html

Yes. I know... Nobody care about blogger anymore...
Tapi kenapa aku nak kisah?
Blog adalah tempat kau menyampaikan apa yang kau nak sampaikan...

Coz niat aku menulis kat blogger ni untuk berkongsi apa yang aku rasa aku xleh kongsi kat FB..
Because kat FB... Mana boleh meroyan panjang2... t kena hide or remove lak... haha...

Okay setakat ni jer pengkongsian hari ni...
Tak ada lah lebih sebab nama post pun i'm back...

Just saje nak test market... ada lagi tak orang visit blog aku ni....

Nantikan next post berkaitan artis agam bersuara merdu...
Siapa dia/
Nantikan next post saya k..

xoxo
Shabi

No comments:

Post a Comment