..

Nothing in this is PERFECT

Thursday, October 4, 2012

Please Have A Stand!!!



Stand kat Sini bukan aku suruh korg berdiri smbil baca blog aku ni...
Tapi aku nak korg semua ada pendirian dlm diri korg...
Yes STAND = PENDIRIAN... 

Mcm mana korg nak lead org lain kalu ko sendiri xada pendirian?
Pendirian korg sendiri entah ke mana mcm mana ko nak lead org lain?
Yes that my point...
Seorang leader kena ada pendirian bkan mcm lalang...
Orang ckp A ko pun pergi A
Orang ckp B ko pun pergi B
Mana pendirian ko sebagai leader?

Aku x suruh ko jadi seorang leader yg push org lain...
tapi aku nak ko jadi leader yg ada pendirian...
tahu bila benda tu diperlukan...
dan tahu keadaan org yg menguruskan perkara tersebut...
Not everything can be done in one time...
Keep ur energy... We need this energy on the middle of this things...
Not now... 

Aku berkata supaya ko xjadi bahan kepada org lain untk memijak kepala ko...
Dan supaya ko tahu bukan senang to be on top...
Yes sekrg ko xrasa tapi bila dah pertengahan nanti ko akan rasa...

Aku bkan nak membebel tapi please jadi org yg ada pendirian
bukan jadi org yg hanya bergerak bila diketuk 
dan bukan org hnaya memberikan arahan tapi tiada keputusan...
So thinks and thinks...

p/s: once you have a stand... you can be anything...
-tamat-

No comments:

Post a Comment