..

Nothing in this is PERFECT

Friday, October 5, 2012

YOU



Kau...
Mungkin agar kasar sekiranya aku mengunakan gelaran untuk mewakili dia
Tapi...
Ia tidak salah kerana Kau atau Dia dan sebagainya tidak mungkin dapat merubah perasaan aku ini

Kau...
Yang aku kenali secara tidak sengaja...
Namun...
Perasaan ni kekal dan tak pernah hilang...

Walaupun kita pernah terpisah....
Tapi perasaan aku tak pernah berubah...
Kau tetap di hati aku...

Walaupun aku pernah cuba untuk melupakan...
Tapi perasaan aku terhadap kau tetap kuat...
Sekuat yg tidak mampu aku gambrkn dgn kata....

Walaupun kita tak pernah bersua...
Tapi aku pun tak pasti....
Kenapalah aku masih inginkan kau...

Betapa peliknya aku rasa dengan perasaan aku terhadap kau ni...
Ia tak pernah pudar dan sentiasa mekar dalam hati aku...

Aku cuma berharap satu hari t aku dapat bersua juga dengan kau...
Namun aku cuma boleh berharap sahaja...
Dan terus menunggu kau...

p/s: Bagaimana nak berakhir jika permulaannya masih samar...

sekian


No comments:

Post a Comment